duminică, 22 august 2010

Remember

Cactusii....?

Pe la 13 ani am vazut pentru prima data un cactus la sora unei colege de clasa, sincer habar nu mai am exact ce specie insa mi s-a parut o planta interesanta si mult diferita de ceea ce stiam.
Un singur lucru aveam in cap: Cum sa fac si eu rost de macar unul?
Ideea i-a venit unui prieten, care stia o scara de bloc bine luminata unde oamenii isi tineau plantele pe scari, si culmea printre altele aveau si cactusi....Sa ii FURAM!!!, ok zis si facut, in doua zile am dat spargerea si am facut rost de cateva plante.
Peste vre-un an de zile deja aveam peste 10 cactusi,...desigur de pe scari de bloc :)
Mai tarziu am avut primul ,,servici,, ca sa zic asa, am castigat un ban cinstit razuind peretii de huma de la vecinul de deasupra, atunci am cumparat si cativa cactusi...din care unul (Batranica mea Rebutia marsoneri), il am, de fapt o am(chiar daca nu mai este domnisoara) si acum.
Rebutia marsoneri - Batranica :)
Mai tarziu m-am mutat la casa si am tinut plantele in aer liber, atunci am vazut pentru prima data flori, mi-am dat seama ca aerul liber le este benefic.
Ceva timp mi-am vazut de ale mele(studentie..etc...etc), iar de vre-o cativa ani am inceput sa ma uit din nou dupa cactusi,pana am ajuns la peste 300.
Fiind prima postare chiar nu stiam ce sa scriu altceva insa sper sa-mi iasa lenea din mine si sa scriu ceva mai folositor....is a promise :)
Pana atunci......cateva poze cu cativa copilasi:
Hamatocactus setispinus (Sin: Thelocactus setispinus)
Sulcorebutia mentosa(Sin.Sulcorebutia torotorensis, Rebutia mentosa)
Mammillaria hahniana ssp.hahniana
Parodia sanguiniflora (Parodia microsperma sanguiniflora)
Mammillaria candida (Sin: Mammilloydia candida)
Sulcorebutia sp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu